.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
109 بيمار ايدزي درگيلان
رئيس دانشگاه علوم پزشكي گيلان گفت: 109 نفر در گيلان مبتلا به بيماري ايدز با ميانگين سني 25 تا 44 سال هستند كه سه نفر زن و 106 نفر مرد را شامل مي‌شود.
109 بيمار ايدزي درگيلان

رئيس دانشگاه علوم پزشكي گيلان گفت: 109 نفر در گيلان مبتلا به بيماري ايدز با ميانگين سني 25 تا 44 سال هستند كه سه نفر زن و 106 نفر مرد را شامل مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، حسن بهبودي در همايش جهاني مبارزه با ايدز در مركز بهداشت اين شهر افزود: ايران در بحث مبارزه با بيماري ايدز، وضعيت بهتري نسبت به ديگر كشورها دارد و در اين زمينه بايد حداقل كنترل را در جامعه داشته باشيم.
وي با تاكيد بر ضرورت رعايت مسائل بهداشتي و درماني اظهار داشت: براي مبارزه با بيماري ايدز ضمن ارائه مسائل آموزشي لازم بايد امكانات مورد نياز نيز در اختيار مردم قرار بگيرد.
بهبودي وضعيت گيلان را در زمينه كنترل بيماري ايدز خوب توصيف كرد و بيان داشت: اين استان در زمينه كنترل بيماري ايدز رتبه دوم را در كشور دارد.
وي اذعان داشت: همچنين گيلان در بحث واكسيناسيون هپاتيت ب نيز جزو 19 استان كشور است.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي گيلان با بيان اينكه بايد ديدگاه خود را نسبت به بيماري ايدز وسعت دهيم، تصريح كرد: در اين زمينه گسترش برنامه‌هاي فرهنگي، آموزشي و علمي ضرورت دارد.
بهبودي با اشاره به راه‌هاي مبتلا به بيماري ايدز خاطرنشان كرد: ابتلا به اين بيماري از راه‌هاي مختلف انجام مي‌شود كه بايد آموزش‌هاي لازم به مردم داده شود.
معاون بهداشتي دانشگاه گيلان نيز در اين همايش گفت: بيماري ايدز جهاني بوده و ما به عنوان كارشناس بهداشت آن را يك معضل اجتماعي مي‌دانيم.
ارسلان داداشي افزود: ورود اين بيماري كه از طريق ويروس اچ. آي. وي به بدن منتقل شده و به تدريج قدرت دفاعي بدن را كم كرده و فرد بيمار به انواع عفونت‌ها و سرطان‌ها مبتلا مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.